середу, 11 червня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання :

 Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
 Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
 Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
 Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
 Внесли зміни в План вивчення теми;
 Критично оцінили, чого вони навчилися;
 Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.


 


Немає коментарів:

Дописати коментар